Перший в Україні кетчуп з томатами черрі

Торгова марка «Щедро» розширила асортимент кетчупів інноваційної новинкою із томатами черрі, обсяг продажів яких у 2013 році виріс у 6 разів. Орієнтуючись на популярність цих помідорів, було запущено унікальний продукт, який не має аналогів на території України, у країнах СНД та Балтики. Продукт має насичений, злегка солодкуватий, томатний смак і стане універсальним доповненням улюблених страв.

Новий кетчуп Щедро™ виготовлено за міжнародними стандартами якості ISO 9001 та ISO 22000. Екологічна безпека підтверджена . На даний момент серед українських виробників тільки Щедро™ пропонує екологічно сертифіковану соусну продукцію. Умови атестації відповідають вимогам міжнародного еко-стандарту ISO 14024:1998, який визнано у 60 країнах світу.

Торгова марка «Щедро» входить до трійки лідерів ринку кетчупу і за результатами першого півріччя 2014 року зміцнила свою позицію на ринку, наростивши частку на 2 pp до 6%. Компанія стимулює попит за рахунок інноваційних смаків. Попередньою інноваційною пропозицією бренду був кетчуп «Барбекю» з ароматом диму вогнища.

«Впевнено заявляємо, що кетчуп «Черрі» – це один із найсмачніших кетчупів у лінійці Щедро™ та у всій Україні. Секрет його неповторного смаку в стиглих томатах чері!»- повідомляє Ольга Півікова, директор Департаменту маркетингу Торгового дому «Щедро».

Оставьте комментарий